niedziela, 18 września 2016

SOCIAL MEDIA BOOK TAG


Hejka naklejka! Jakiś czas temu zostałam nominowana do tego tagu przez Wiktorię z bloga ukochanehistorie.blogspot.com . Bardzo dziękuję i bez zbędnego wstępu zaczynam odpowiadać na książkowe pytania. :)
Uwaga! Jeśli nie wspomnę w jakimś pytaniu o Harry'm Potterze, Igrzyskach śmierci lub Atramentowej trylogii, to dlatego, że każdy wie, że kocham te książki i wolę, żebyście poznali moje opinie na temat innych :)



Twitter- Ulubiona krótka książka

Beethoven i dżinsy Krystyny Siesickiej (około 100 stron)- niezbyt znana książka i jedna z niewielu lubianych prze ze mnie powieści polskiego autora. Opowiada ona o historiię a raczej fragment z życia pewnej rodziny, akcja toczy się w Warszawie. Główny wątek dotyczy Miśki i jej niewidomego chłopaka oraz tego jak dzieci oddalają się od matki, by pewne sytuacje ich znowu do siebie zbliżyły. Wzruszająca i króciutka powieść na dosłownie jeden wieczór. Polecam.



Facebook- Książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by ją przeczytać

Gwiazd naszych wina Johna Greena mogę bez naciągania dopasować do tej kategorii. Nie oszukujmy się, że parę lat temu było bardzo bardzo bardzo głośno o tej pozycji, więc i ja postanowiłam po nią sięgnąć. Po prostu czułam się dziwnie, że wszyscy czytali a ja nie.


Tumblr- Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne

Chciaż bardzo lubię tumblra to niestety nie przypominam sobie, żebym miała  książkę pasującą do tej kategorii.



MySpace- Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie

Znowu Gwiazd naszych wina Johna Greena. Serio. Czytałam to jakiś rok temu i na prawdę nie pamiętam, czy mi się podobała, czy nie. Jest to spowodowane tym, że po przeczytaniu jej niby mi się podobała, ale później zaczęły docierać do mnie różne nieprzychylne opinie i zaczęłam mieć mętlik w głowie. Potem jeszcze nie udane podejście do Will Grayson, Will Grayson i totalnie skreśliłam Johna Greena. Zaczęłam mieć podejrzenia, że może jednak mi się nie podobała i teraz to już nie wiem. Muszę ją chyba przeczytać jeszcze raz, żeby wyrobić sobie własną opinię.








Instagram- Książka, która była taka ładna, że musiałęś zrobić jej zdjęcie

Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton. Chociaż odkąd mam bookstagrama to robię zdjęcia większości książek, które czytam. No ale to moja najpiękniejsza okładka (chociaż za treścią nie przepadam), więc taksiążka wylądowała w tej kategorii. Po prosu ja ją zobaczyłam to musiałam jej zrobić dużo zdjęć i jak poszukacie na moim ig, to na pewno sporo znajdziecie. A po niżej kilka z nich.






YouTube- Książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć

Tutaj dopasuję trylogię Dotyk Julii Tahereh Mafi. Słyszałam coś tam, że ma być film albo serial, ale nie wgłębiała się w szczegóły, więc jak coś wiecie to proszę pisać w komentarzach. W każdym razie bardzo bym chciała obejrzeć ekranizację tej serii.





GoodReads- Książka, którą polecasz wszystkim

Cyrk nocy Erin Morgenstern! Jak tego nie czytaliście to przeczytajcie. Polecam, polecam, polecam.







Nie wiem kogo mam nominować, bo dawno nie odwiedzałam blogosfery. :( Nie wiem więc kto z zaglądających na mojego bloga wykonał ten tag, a kto nie. Postaram się, żeby w następnym tagu był już nominacje. W takim razie jak ktoś ma ochotę to zachęcam do wykonania tego tagu, moim zdaniem jest on bardzo fajny. :) Pozdrawiam









3 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam okładkę "Osobliwych i cudownych przypadków..."! Uwielbiam w ogóle niebieskie okładki książek i praktycznie każda taka mi się podoba. Gdybym miała tę książkę, z pewnością również robiłabym jej mnóstwo zdjęć!

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wykonanie tagu :D Twoje odpowiedzi są jak zwykle świetne :* buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znowu nie lubię presji do czytania książek i jeśli dużo osób czyta daną książkę, to ja od niej stronię i odkładam na później :) Uwielbiam książki które oprócz cudownej treści mają też piękne okładki, obowiązkowo robię im zdjęcia - typowa blogerka :D A Cyrk Nocy planuję przeczytać od dawna, jeszcze się za to nie zabrałam, bo ja ogólnie z dużym opóźnieniem czytam większość książek :)

    OdpowiedzUsuń