piątek, 16 września 2016

JEDNAK NIE KONIEC



Dopiero co założyłam tego bloga i tak na prawdę już zdążyłam go porzucić. Tak to tylko ja potrafię! Ale stwierdziłam jednak, że nie chcę zostawiać tego, czego jeszcze dobrze nie rozpoczęłam. Kocham książki i chcę się dzielić tym z innymi. Większość moich znajomych nie jest tak ześwirowana na ich punkcie jak ja, więc powoli mają mnie dość jak ciągle o nich gadam. A blog to idealne miejsce! Wydaje mi się, że wszyscy, którzy odwiedzają blogi książkowe są książkoholikami, więc nikogo nie powinnam zanudzać. Dodatkowo w książkowej sferze internetu jest tak miło! Czy to na bookstagramie, który jest moim ulubionym zakątkiem, czy właśnie w blogosferze, której częścią próbuję się stać.

Jednak nie jestem w stanie dodawać zbyt często postów. Rozumiecie. Liceum + szkoła muzyczna. Ale postaram się, że będą się pojawiały raz w tygodniu. Umówmy się, że w niedzielę. Dobra? Nie wiem, czy w tę niedzielę już wystartujemy, zobaczymy.

Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się, ja też mam mało czasu na dodawanie postów, czasem przez okres 2 tygodni nic nie dodaję. :) Blog to ma być przyjemność, a nie obowiązek.
    Tak czy inaczej czekam na kolejny post, jak tylko znajdziesz odrobinę czasu. :D
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. ♥ Masz rację, to ma być przyjemność, więc czasami można sobie zrobić przerwę :)

      Usuń