czwartek, 18 sierpnia 2016

7READUP- PÓŁMETEK


Połowa 7ReadUpu za nami a ja chciałam podzielić się z wami głównie tym ile i co już przeczytałam, ile i co mi zostało oraz  moich odkryciach, czyli tym, że niektóre książki pasują do większej liczby kategorii, niż im przypisałam na początku. Tak więc poniżej macie odświeżone wyzwania oraz co i ile przeczytałam.





Książki:
•Seria niefortunnych zdarzeń- Akademia antypatii Lemony Snicket 242 str. PRZECZYTANE
•Kosogłos Suzanne Collins 372 str. W TRAKCIE (str. 301)
•Miasto kości Cassandra Clare 508 str. W TRAKCIE (str. 162)
•Opactwo Northenger Jane Austen 238 str. NIETKNIĘTE


Strony:
Łączna ilość stron: 1360
Ilość przeczytanych stron: 705
Pozostałe strony: 655



Dodane/ odświeżone kategorie:





S jak sierpień,
czyli książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę s

•Seria niefortunnych zdarzeń- Akademia antypatii Lemony Snicket



Ośmioliterowy sierpień,
czyli książka, w której tytule jest min. jedno ośmioliterowe słowo

•Kosogłos Suzanne Collins
•Seria niefortunnych zdarzeń- Akademia antypatii Lemony Snicket



Wakacyjna opalenizna,
czyli książka z okładką w brązach lub pomarańczach

•Kosogłos Suzanne Collins




Co prawda nie cała okładka jest w tej kolorystyce, ale sporo miejsca zajmuje ogień. Jest ogień, jest pomarańcz i inne ciepłe kolory.





I to tyle, jak coś się jeszcze zmieni to dam znać w podsumowaniu (bo raczej będzie). A jak tam u Was 7ReadUp?



2 komentarze:

  1. Ja jak na razie przeczytałam dwie książki (980 stron) i jestem w trakcie czytania trzeciej (189 strona). Chciałbym ją dzisiaj, ewentualnie jutro przeczytać i jeszcze zabrać się za kolejną. Zobaczymy czy mi się uda. Tobie już niewiele zostało, a "Miasto kości" szybko się czyta, więc jakoś powinno pójść. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń