wtorek, 2 sierpnia 2016

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA #lipiec2016



Jak na większości książkowych blogów u mnie też będą się pojawiały czytelnicze podsumowania miesiąca. Jak wiadomo parę dni temu skończył się lipiec, więc pokażę wam jakie książki w tym miesiącu przeczytałam.

Większość z nich pochodzi z biblioteki i już je pooddawałam, więc dlatego na zdjęciu widnieją tylko trzy.








Percy Jackson i bogowie olimpijscy tom. IV Bitwa w Labiryncie Rick Riordan






W pierścieniu ognia Suzanne Collins (po raz drugi)








Koń Wodny. Legenda głębin. Dick King- Smith









Dotyk Julii Tahereh Mafi









Szklany Tron  Sarah J. Maas









Percy Jackson I bogowie olimpijscy tom V Ostatni olimpijczyk Rick Riordan











Rywalki Kiera Cass









Gwiezdny Pył Neil Gaiman









Korona w mroku Sarah J. Maas










Książki są ułożone chronologicznie i jest ich dziewięć. Myślę, że jak na mnie to nie jest zły wynik, ale ja raczej w tej kategorii nie myślę, bo czytam dla przyjemności, nie dla wyniku.
Nie chciałam się też tu także rozpisywać o poszczególnych książkach. Jeśli interesowałaby was recenzja którejś z nich to proszę śmiało pisać. Planuję ukazanie się mojej opinii na temat Rywalek i zastanawiam się nad Szklanym tronem.

{Niestety nie planuję, żeby posty pojawiały się cały czas codziennie, bo to dla mnie nie wykonalne, ale postaram się, żeby były jak najczęściej. Zobaczymy co będzie jak rozpocznie się szkoła, jednak na razie się tym nie martwmy.}

Miłego dnia!




5 komentarzy:

  1. I tak dużo :) Ja czytam ok. 4 miesięcznie, bo nigdy nie mogę się zdecydować za którą się wziąć...
    Percy! O.o Jak ja bym chciała przeczytać... Mam teraz z biblioteki "Zagubionego Herosa", wypożyczyłam kompletnie nie wiedząc o wcześniejszych częściach z Percy'm, a których w bibliotece nie ma. Zdaję mi się, że jest ekranizacja do tych książek, więc muszę ją obejrzeć, bo nie lubię czytać od środka, a ta książka zbyt mi się podoba, by ja odłożyć...
    Wracając do posta... Podsumowania, fajna rzecz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak chyba jest ekranizacja, ale nie oglądałam. :)

      Usuń
  2. czekam na post o "Szklanym tronie"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żeby pojawił się jak najszybciej ;)

      Usuń
  3. Trylogia z "Dotykiem Julii" mnie kusi, ale nie wiem czy to będą moje klimaty. Ale chyba w końcu po nią sięgnę, tym bardziej, że oceniłaś ją wysoko :)
    Dobry wynik przeczytanych książek :D

    OdpowiedzUsuń