poniedziałek, 8 sierpnia 2016

ZAKŁADKI Z EPIKBOXA



Parę dni temu postanowiłam wreszcie zamówić moje pierwsze zakładki magnetyczne z epikboxa. Długo się do tego zbierałam, ale te wszystkie piękne zdjęcia na instagramie z nimi w roli głównej... W końcu nadeszła ta chwila. Zamówiłam sobie pięć zakładek (trzy ludziki i jeden zestaw dwóch) i zapłaciłam 22.20 zł z przesyłką, więc myślę, że nie jest źle. W każdym razie zapraszam do obejrzenia moich zakładek.






Jeszcze z organizacyjnych rzeczy dodam, że przesyłkę zamówiłam chyba w czwartek wieczorem, a doszła w poniedziałek, więc niezwykle szybko. Wszystko było ładnie zapakowane.






Z ludzików zamówiłam sobie Harry'ego, Sherlocka i Percy'iego.






A jeśli chodzi o podwójny zestaw to padło na Huncwotów.





Do tego dorzucili kilka gratisów. ;)






Szczerze mówiąc przez zakupem myślałam, że cała zakładka jest z magnesu, więc pokazuję Wam jak to wygląda na prawdę. Na początku byłam trochę zdziwiona, może rozczarowana, ale teraz wiem, że to jest praktyczniejsze. Gdyby zakładki były wykonane w całości z magnesu to pewnie obciążałyby za bardzo stroną, do której zostałyby przyczepione.

A wy macie już swoje zakładki z epikboxa, czy może szykujecie się to ich zakupu lub wcale tego nie planujecie?

Zakładkowego dnia!



6 komentarzy:

  1. od ok. 2 tygodni zastanawiam się nad zakupem kilku, ale chyba najwyższa pora je zamówić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak wyżej można przeczytać :D Ja czaiłam się ze dwa miesiące xd

      Usuń
  2. Ja również zastanawiam się nad zakupem tych zakładek i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem, ale koniec końców nie wzięłam. Postanowiłam za to kupić książki xD

    OdpowiedzUsuń