niedziela, 14 sierpnia 2016

TBR NA 7READUP (15-21.08.2016)


Jak widać po tytule postanowiłam wziąć udział w 7ReadUpie organizowanym przez Martę Oakiss. Link do jej filmiku- klik! Nigdy wcześniej nie brałam w czymś takim udziału, więc nie chcę stawiać sobie zbyt wysokiej poprzeczki jeśli chodzi o ilość książek. Mam nadzieję, że dam radę z tym co wybrałam.
Myślę, że wzięcie udziału w takim wyzwaniu może być fajnym doświadczeniem. Sama świadomość, że wiele książkoholików próbuje mu sprostać w tym samym czasie co wy musi być super.
A teraz przedstawię Wam kategorie i książki, które wybrałam. I zaznaczam, że nie wiem jeszcze w jakiej kolejności będę czytać, więc jest ona losowa.



Ośmioliterowy sierpień,
czyli książka, w której tytule jest min. jedno ośmioliterowe słowo.

Kosogłos Suzanne Collins

Świetny pretekst, żeby wreszcie przeczytać po raz drugi Kosogłosa. I cała seria będzie przeczytana dwa razy. Uwielbiam tą trylogię!




Ostatnie podrygi wakacji,
czyli książka, z której przeczytaniem ciągle zwlekasz

Opactwo Northanger Jane Austen
Seria niefortunnych zdarzeń- Akademia Antypatii Lemony Snicket

Tutaj dopasowałam dwie pozycje. Książki na mojej półce z regóły są szybko czytane, lecz te tutaj zalegają chyba ze dwa miesiące. Nie wiem dokładnie ile, ale coś takiego, więc cieszę się, że wreszcie znajdę impuls, żeby po nie sięgnąć.




Wakacje przed komputerem,
czyli książka polecana przez booktuberów.

Miasto kości Cassandra Clare

Wybrałam tę książkę, chociaż polecana jest mi głównie przez bookstagramowiczów (nie wiem, czy tak się mówi). Ale od booktuberów też słyszałam wiele dobrego o Darach anioła, więc będę czytać.






Powrót do szkoły,
czyli książka z uczniami lub studentami

•Seria niefortunnych zdarzeń- Akademia Antypatii Lemony Snicket

Tak drugi raz ta sama książka. I dlatego podoba mi się to wyzwanie, bo są takie luźne reguły!




Zakończenie wakacji,
czyli zakończ serię.


•Kosogłos Suzanne Collins

Co prawda już drugi raz zakończę tę serię, ale zakończę, więc się także liczy. ;)




Wysokość stosiku to około 10 cm, więc warunek siódemki spełniony, liczba stron, chociaż tutaj nie istotna to 1360.

Nie pisałam tu zbytnio o zasadach, więc jak ktoś jeszcze byłby zainteresowany wzięciem udziału w 7ReadUpie, to wbijajcie na filmik Marty (link macie na początku posta).

Jeszcze nie wiem, czy tylko na ig będę dodawała co czytam/przeczytałam, ale pewnie tak. Tutaj prawdopodobnie zrobię podsumowanie na koniec, bo w końcu trzeba mieć dużo czasu na czytanie. Czytelniczego tygodnia życzę :)




5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! Hmm... Podobnie mam jeśli chodzi o Akademie Antypatii, też ją mam i próbuje przeczytać od początku roku gdzieś... xD Powodzenia w czytaniu.
    A. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też biorę udział! niestety, nie uda mi się spełnić warunku: Zakończenie wakacji,
    czyli zakończ serii, ponieważ serie, które czytam nie mogę zakończyć, więc zmodyfikowałam sobie polecenie, aby przeczytać książkę jednotomową (z czym jest u mnie bardzo ciężko...) życzę powodzenia! :D
    w sumie do przeczytania mam 3 książki, warto dodać, że to mój pierwszy "maraton czytelniczy"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja biorę udział w tej łatwiejszej wersji, ponieważ nie lubię czytać książek na siłę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń